اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی بنر در فتوشاپ Photoshop + پروژه عملی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی بنر در فتوشاپ Photoshop + پروژه عملی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

طراحی بنر یکی از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین انواع طراحی گرافیک است که برای تبلیغات، اطلاع‌رسانی و معرفی برند در وب‌سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و محیط‌های فیزیکی استفاده می‌شود. فتوشاپ به عنوان قدرتمندترین نرم‌افزار ویرایش عکس، ابزارهای کاملی را برای طراحی بنرهای جذاب و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. یادگیری طراحی بنر در فتوشاپ یک مهارت بسیار ارزشمند و مفید در دنیای صنعت تبلیغات است. علاقه‌مندان با تسلط به این مهارت، خواهند توانست بنرهایی جذاب و موثر برای استفاده در وب‌سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها، تبلیغات چاپی و حتی بیلبوردها و استندها طراحی کنند. مراحل طراحی بنر در فتوشاپ به این صورت است که ابتدا باید هدف و نوع بنر را مشخص کنیم. بنرهای تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و برندینگ انواع رایج بنرهایی هستند که استفاده می‌شوند. مرحله بعدی، انتخاب ابعاد و اندازه بنر مطابق با محل نمایش آن، مانند وب‌سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی، است. مثلا بنرهای وب‌سایتی اغلب ابعاد افقی و نسبت ابعاد ۱۶:۹ دارند؛ در حالی که بنرها برای اینستاگرام بیشتر به صورت مربع یا عمودی طراحی می‌شوند. سپس، انتخاب تم و رنگ‌بندی مناسب، نقش مهمی در جلب توجه مخاطب و انتقال پیام دارد. همچنین، انتخاب تصاویر و گرافیک با کیفیت و مرتبط با موضوع بنر از اهمیت زیادی برخوردار است. متن و شعار بنر باید کوتاه، واضح و رسا و به شکلی باشد که پیام شما را به طور مستقیم به مخاطب منتقل کند.
دوره آموزش طراحی بنر در فتوشاپ Photoshop + پروژه عملی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی بنر در فتوشاپ Photoshop + پروژه عملی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی