اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با سامانه ای سرویس تامین اجتماعی – ویژه کارفرمایان، کارگران و مستمری بگیران
مسیر آموزشی

آموزش کار با سامانه ای سرویس تامین اجتماعی – ویژه کارفرمایان، کارگران و مستمری بگیران

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حسن اسداللهی0
  • زمان:3 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سامانه ای‌سرویس سازمان تامین اجتماعی، یک سامانه الکترونیکی است که به منظور ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به مشتریان و بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی راه‌اندازی شده‌ است. استفاده از سامانه ای‌سرویس باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان می‌شود، این سامانه سرعت و دقت ارائه خدمات به شهروندان را بهبود می‌بخشد، یادگیری استفاده از سامانه ای‌سرویس باعث می‌شود شهروندان از حقوق خود آگاه‌تر شده و بتوانند به خدمات بیشتری دسترسی پیدا کنند. در این آموزش، ابتدا به حمایت‌های کوتاه‌مدت سامانه می‌پردازیم سپس بیمه‌شدگان خاص و خدمات کارفرمایان را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در انتها، مشاهده و اعتراض بازرسی‌های کارگاهی، مکاتبات و ابلاغ‌ها و نحوه دریافت فیش حقوقی مستمری‌بگیران را به شما عزیزان یاد خواهیم داد.
دوره آموزش کار با سامانه ای سرویس تامین اجتماعی – ویژه کارفرمایان، کارگران و مستمری بگیران دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسن اسداللهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با سامانه ای سرویس تامین اجتماعی – ویژه کارفرمایان، کارگران و مستمری بگیران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی