اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش صفات ملکی در زبان انگلیسی + کاربرد و مثال (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش صفات ملکی در زبان انگلیسی + کاربرد و مثال (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ایمان کیائی0
  • زمان:10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

صفت‌ها در زبان انگلیسی دارای انواع مختلفی هستند که یکی از کاربردی‌ترین آن‌ها صفت‌های ملکی هستند. صفات ملکی یا Possessives Determiners به کلماتی گفته می‌شود که مالکیت یک اسم را نشان می‌دهد و همیشه قبل از اسم می‌آید. این صفات نشان می دهد که چه چیزی به چه کسی تعلق دارد. صفات ملکی بسیار به ضمایر ملکی شبیه هستند و در برخی موارد ممکن است کمی گیج‌کننده باشند. تفاوت صفات ملکی با ضمایر ملکی در این است که صفات قبل از اسم می‌آیند، اما ضمایر جانشین اسم می‌شوند. ما در این آموزش، از تعریف صفات ملکی شروع می‌کنیم و سپس در قالب مثال‌های متنوع، از کاربردهای این صفات خواهیم گفت. در بخش پایانی هم، با ارائه مثال، اشاره‌ای کوتاه به تفاوت بین صفات ملکی و ضمایر ملکی خواهیم داشت و در پایان این آموزش قادر خواهیم بود صفات ملکی و نقش‌شان در جملات را بشناسیم و به درستی از آن‌ها استفاده کنیم.
دوره آموزش صفات ملکی در زبان انگلیسی + کاربرد و مثال (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ایمان کیائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش صفات ملکی در زبان انگلیسی + کاربرد و مثال (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی