اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاهش اضطراب و ترس در کودکان
مسیر آموزشی

آموزش کاهش اضطراب و ترس در کودکان

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آسیه فاطمی0
  • زمان:2 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اختلالات اضطرابی به طورکلی یکی از شایع‌ترین اختلالات روانپزشکی است. کودکان موجوداتی شاد، پویا و پرنشاط و در عین حال بسیار آسیب‌پذیر هستند. اضطراب به همان اندازه که شایع است می‌تواند مشکل‌ساز نیز باشد و کودکان را تحت تاثیر قرار دهد؛ اختلالات اضطرابی در کودکان، می‌تواند بر سطح عملکرد تحصیلی، اجتماعی و خودکارآمدی کودک، تاثیر منفی داشته باشد. آموزش و یادگیری در این زمینه می‌تواند به والدین و متخصصین در زمینه پیشگیری و درمان اختلالات و آینده تحصیلی و اجتماعی کودکان، کمک بسیار زیادی کند. در این آموزش می‌خواهیم پس از آشنا شدن با مفاهیم اختلالات اضطرابی در کودکان، انواع اختلالات اضطرابی را بشناسیم؛ سپس راهکارهای پیشگیری و درمان کودکان مبتلا به این نوع اختلالات را یاد بگیریم تا بتوانیم از ادامه این اختلالات در بزرگسالی پیشگیری کنیم. این فرادرس به متخصصان حوزه کودکان کمک می‌کند تا شناخت بیشتری نسبت به درمان این اختلال در کودکان پیدا کنند و روش‌های درمان را بشناسند.
دوره آموزش کاهش اضطراب و ترس در کودکان دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آسیه فاطمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاهش اضطراب و ترس در کودکان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی