اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
معرفی روش های یادگیری زبان آلمانی (رایگان)
مسیر آموزشی

معرفی روش های یادگیری زبان آلمانی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زبان آلمانی در قاره اروپا از لحاظ تعداد افرادی که از این زبان به عنوان زبان مادری استفاده می‌کنند، رتبه اول را دارد. زبان آلمانی برخی کلمات و اصطلاحاتی را شامل می‌شود که در سایر زبان‌ها معادلی برای آن وجود ندارد. این زبان در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس، لیختن‌اشتاین، لوکزامبورگ و بلژیک، صحبت می‌شود. در این آموزش به دنبال چرایی یادگیری زبان آلمانی هستیم و سپس به روش‌های یادگیری این زبان می‌پردازیم. همچنین، پس از بیان تکنیک‌ها و متدهای یادگیری این زبان مهم و صنعتی، به معرفی آموزش‌های موجود در سایت فرادرس خواهیم پرداخت.
دوره معرفی روش های یادگیری زبان آلمانی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره معرفی روش های یادگیری زبان آلمانی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی