اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور بوت استرپ برای طراحی سایت – متریال دیزاین Material Design در Bootstrap
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور بوت استرپ برای طراحی سایت – متریال دیزاین Material Design در Bootstrap

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مجتبی شریفی4.5
  • زمان:3 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس در ابتدا به سراغ یادگیری نحوه پیاده‌سازی Material Design در بوت‌استرپ می‌رویم و پس از فراگیری آن برای تمرین بیشتر، یک صفحه وب را با متریال دیزاین و بوت‌استرپ طراحی می‌کنیم. Bootstrap یکی از فریم‌ورک‌های پرکاربرد در طراحی صفحات وب است که خیلی از طراحان وب در سراسر دنیا از این فریم‌ورک برای طراحی‌های خود بهره می‌برند؛ از طرفی هم Material Design یک مجموعه‌ای از راهنمایی‌های شرکت گوگل برای طراحان UI نرم‌افزارها hsj که یک روش طراحی استانداردی است. این فریم‌ورک مورد استقبال گسترده طراحان UI اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها قرار گرفته است که با طراحی متریال خیال طراح UI از زیبایی و استاندارد بودن و کاربرپسند بودن طراحی خود راحت خواهد بود. لذا با ادغام Bootstrap و متریال دیزاین ما به یک طراحی خیلی حرفه‌ای و زیبا و طبق استانداردهای جهانی خواهیم رسید.
دوره آموزش پروژه محور بوت استرپ برای طراحی سایت – متریال دیزاین Material Design در Bootstrap دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شریفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور بوت استرپ برای طراحی سایت – متریال دیزاین Material Design در Bootstrap را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی