اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ژئواستودیو GeoStudio – تحلیل پایداری شیب با ماژول SLOPE/W (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ژئواستودیو GeoStudio – تحلیل پایداری شیب با ماژول SLOPE/W (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار GeoStudio، نرم‌افزاری کاربردی برای حل مسائل گوناگون ژئوتکنیکی است. در این نرم‌افزار تحلیل پایداری انواع شیب و دیواره‌های گود، محاسبه جریان آب در خاک، محاسبه میزان تنش و تغییرشکل‌های ایجاد شده در شرایط مختلف بارگذاری و تحلیل‌های دینامیکی قابل انجام است. با استفاده از نرم‌افزار GeoStudio، می‌توان انواع سازه‌های ژئوتکنیکی را در شرایط گوناگون، بارگذاری، مدل‌سازی و تحلیل کرد. لذا یادگیری ماژول SLOPE/W در این نرم‌افزار، سبب افزایش مهارت مهندسان در زمینه تحلیل و طراحی سازه‌های ژئوتکنیکی خواهد شد و به راحتی می‌توانند رفتار ناپایداری شیب‌ها در مواجهه با شرایط مختلف، مثل بارگذاری‌ها، تغییرات خاک و شرایط محیطی مختلف را پیش‌بینی کنند. در این آموزش، با محیط ماژول SLOPE/W به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین ماژول‌های نرم‌افزار GeoStudio آشنا خواهیم شد. نحوه تعریف پروژه، روش‌های مختلف تعریف هندسه مدل، بررسی مدل‌های رفتاری مختلف و تعریف مشخصات مصالح از جمله مباحثی است که به آن‌ها می‌پردازیم.
دوره آموزش ژئواستودیو GeoStudio – تحلیل پایداری شیب با ماژول SLOPE/W (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهاره ابراهیمی علویجه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ژئواستودیو GeoStudio – تحلیل پایداری شیب با ماژول SLOPE/W (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی