اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دایناسورها چگونه منقرض شدند؟ + تئوری ها و دلایل علمی (رایگان)
مسیر آموزشی

دایناسورها چگونه منقرض شدند؟ + تئوری ها و دلایل علمی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش فرادرس، به طور کلی درباره انقراض دایناسورها و انقراض تقریبا سه‌چهارم گونه‌های حیات در حدود ۶۶ میلیون سال قبل صحبت خواهیم کرد. در ابتدا، راجع به تقسیم‌بندی بازه‌های زمانی زمین‌شناختی صحبت می‌کنیم و به دسته‌بندی گونه‌ها در دوره‌های مختلف زمانی می‌پردازیم تا بدانیم کدام گونه‌ها در اواخر دوره کرتاسه در معرض انقراض قرار گرفتند و کدام گونه‌ها مربوط به دوره‌های زمانی قبل از آن بودند. همچنین در مورد انقراض دایناسورها تئوری‌های گوناگونی ارائه شده است که به بعضی از معروف‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت. برخی از این نظریه‌ها پایه و اساس علمی دارند و برخی دیگر، صرفا یک نظریه شبه‌علمی یا حتی خرافی هستند. در ادامه، محتمل‌ترین دلیل علمی ارائه‌شده یعنی برخورد سیارک با سطح زمین را بررسی خواهیم کرد و به این موضوع و رخدادهای پس از آن، نگاهی جزئی‌تر و موشکافانه‌تر می‌اندازیم.
دوره دایناسورها چگونه منقرض شدند؟ + تئوری ها و دلایل علمی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهیار محمدپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دایناسورها چگونه منقرض شدند؟ + تئوری ها و دلایل علمی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی