اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بررسی نواقص رایج در ساخت و ساز ساختمان – ویژه نظام مهندسی
مسیر آموزشی

آموزش بررسی نواقص رایج در ساخت و ساز ساختمان – ویژه نظام مهندسی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدیس پیرزادی0
  • زمان:1 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نظام مهندسی، در ایران مجموعه‌ای از قوانین، مقررات، آیین‌نامه‌ها، استانداردها و تشکل‌های مهندسی، حرفه ای و صنفی است که در جهت رسیدن به اهدافی مانند ارتقای سطح دانش و مهارت مهندسان، نظارت بر حسن اجرای عملیات ساختمانی و حفظ حقوق کارفرمایان و مصرف کنندگان، تدوین و به اجرا گذاشته شده است. هر ساختمانی که بنا می‌شود، باید تامین‌کننده نیازهای اساسی انسان باشد که مهم‌ترین آن، امنیت و آرامش ساکنان است. هر نقص و موردی که این نیاز را به جای ترفیع، تشدید کند، باید سریعا مشخص و رفع شود تا ساختمان ساخته‌شده طول عمر مفیدی داشته باشد و به ساکنان آن صدمه نزند. هیچ ساختمانی برای همیشه دوام نخواهد آورد، اما با رعایت اصول ساخت و قوانین، شناسایی به موقع آسیب‌ها، نواقص ساختمانی و رفع آن، می‌توان طول عمر مفید آن را افزایش داد. بنابراین پی بردن به نواقص و رفع آن‌ها می‌تواند از اساسی‌ترین و مهم‌ترین مسائل ساختمانی باشد. پس آشنایی مهندسین با انواع مختلف نواقص و عیوب رایج در ساخت‌و‌ساز، علل بروز و راه‌های پیشگیری و رفع آن‌ها یکی از ضروریات مشاغل مربوط به این حوزه است. در این آموزش، ابتدا با اهمیت و ضرورت آشنایی با نواقص رایج در ساخت‌و‌سازها و تاثیر آن‌ها بر کیفیت و ایمنی ساختمان آشنا خواهیم شد. در ادامه، به بررسی دقیق نواقص رایج در بخش‌های مختلف ساختمان از جمله فونداسیون، سازه، تاسیسات مکانیکی و برقی، نما و عایق‌بندی می‌پردازیم به این صورت که در هر بخش، با انواع مختلف این نواقص، علل بروز آن‌ها، راه‌های پیشگیری و روش‌های رفع آن‌ها به طور کامل آشنا می‌شویم. علاوه بر این، در این فرادرس مقررات ملی ساختمان و سایر ضوابط و استانداردهای مربوطه در زمینه ساخت‌وساز را نیز یاد می‌گیریم.
دوره آموزش بررسی نواقص رایج در ساخت و ساز ساختمان – ویژه نظام مهندسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدیس پیرزادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بررسی نواقص رایج در ساخت و ساز ساختمان – ویژه نظام مهندسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی