اطلاعات دوره
آموزش yii framework 2
مسیر آموزشی

آموزش yii framework 2

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فریم‌ورک yii از قدرتمندترین ابزارهای توسعه بر پایه agile در php است. تولید کدهای سریع، ارتباط آسان و مطمئن با دیتابیس، پشتیبانی کامل از ساختار MVC و هزاران ماژول از پیش ساخته شده که به راحتی بر روی آن نصب می‌شود. گروه توسعه yiiframework در نسخه دوم این فریم‌ورک تغییرات بنیادی و بسیار خوبی برای افزایش بازدهی آن انجام داده‌اند. در مجموعه آموزشی yii2 بصورت مقدماتی با نصب و راه‌اندازی و سپس تا مراحل پیشرفته مثل راه اندازی وب سرویس آشنا خواهید شد. برای بیان سوالات و حل مشکلات خود در استفاده از این مجموعه می‌توانید با مدرس آن در ارتباط باشید.
دوره آموزش yii framework 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهرداد سیف زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش yii framework 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عبداله

ممنون از اقای سیف زاده

کاربر مکتب‌خونه

ممنون کامل ترین دوره ای که برای این فریم ورک در اختیار قرار گرفته واقعا عالی بود

کاربر مکتب‌خونه

سلام و خسته نباشید ممنون از دوره خوبتون ولی حیف که صدای ویدئوها خراب پخش میشه. بخش نصب Vagrant و YII2 ، صدای جلسات خوبه اما بخش های دیگه مشکل داره صداشون متاسفانه. لطفا پیگیری و تصحیح کنین. متشکرم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی