اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل امواج الیوت پیشرفته – فاز انگیزشی
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل امواج الیوت پیشرفته – فاز انگیزشی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امواج الیوت (Elliott Waves) یکی از اساسی‌ترین مباحث مربوط به تحلیل تکنیکال است که هر معامله‌گری لازم است با این مبحث آشنا باشد. یكی از علومی كه در بازارهای مالی بر اساس تئوری آشوب شكل گرفته است، علم تحلیل هندسه فراكتالی و مندلبرویی و در نتیجه تحلیل بر اساس امواج الیوت است. برای سرمایه‌گذاران فردی به خاطر عدم امكان تاثیرگذاری عمده بر تصمیمات شركت‌ها، در بازارهای سهام انتظار سود سرمایه‌ای معقول‌تر از پیش‌بینی سود نقدی در آینده است به همین دلیل نیاز به علم و روش‌هایی جهت پیش‌بینی احتمال جهت حركتی قیمت‌ها در بازارها كاملا احساس می‌شود. در این فرادرس به سودآورترین بخش تحلیل امواج الیوت پرداخته می‌شود و سعی می‌شود تا علاوه بر ارائه اصول تئوری حاكم بر هندسه مندلبرویی، فاز انگیزشی امواج الیوت به صورت كاملا علمی و با مثال‌های مختلف و نحوه به‌كارگیری و سود بردن از آن‌ها در بازارهای سرمایه‌گذاری تشریح شود.
دوره آموزش تحلیل امواج الیوت پیشرفته – فاز انگیزشی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی صالحی فرهادپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل امواج الیوت پیشرفته – فاز انگیزشی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی