اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سی پلاس پلاس ++C پیشرفته – نسخه C++11 تا C++17
مسیر آموزشی

آموزش سی پلاس پلاس ++C پیشرفته – نسخه C++11 تا C++17

899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هر فرد برنامه نویس، برای پیشرفت و بهبود در زمینه تخصصی خود، باید همواره با تحولات و ویژگی‌های جدید زبان برنامه‌نویسی آشنا باشد. در حال حاضر، c++98 بیشترین کاربرد را در میان ورژن‌های جدید سی‌پلاس‌پلاس دارد؛ اما در سطح پروژه‌های کاربردی و واقعی، آموزش و درک ویژگی‌های C++11 - C++17 ضروری شده است. این ضرورت، به حدی است که پروژه‌های قدیمی در حال ریفکتورینگ یا بازسازی هستند تا به سمت C++17 سوق پیدا کنند. در این آموزش، سطح پیشرفته زبان برنامه‌نویسی سی‌پلاس‌پلاس و نحوه استفاده از آن در برنامه‌های واقعی را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش سی پلاس پلاس ++C پیشرفته – نسخه C++11 تا C++17 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید محمدرضا موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سی پلاس پلاس ++C پیشرفته – نسخه C++11 تا C++17 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی