اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش محاسبه روزهای بین دو تاریخ در اکسل + کار با توابع (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش محاسبه روزهای بین دو تاریخ در اکسل + کار با توابع (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برنامه اکسل (Excel)، یکی از پر کاربردترین ابزارهای مجموعه آفیس مایکروسافت است که تبدیل به ابزاری استاندارد برای امور نیازمند به مدیریت داده‌ای، شده است. کاربرد اکسل برای کسب‌وکارهای گوناگون بسیار متنوع است و این‌ طور نیست که صرفا صفحاتی گسترده بسازیم که مجموعه داده‌‌های مشخصی را تصویر می‌کنند. در واقع به نظر می‌رسد موارد کاربرد اکسل عملا نامحدود است. چنان گستردگی در این برنامه وجود دارد که باعث شده است تا از فروشگاه‌‎‌های کوچک تا شرکت‌های بزرگ از کاربرد نرم‌افزار اکسل استفاده کنند و در فعالیت‌های خود با استفاده از این نرم‌افزار نظم ایجاد کنند. با اینکه بیشتر کاربران از اکسل برای جمع‌آوری، ذخیره و تحلیل انواع داده استفاده می‌کنند، اما می‌توان از این نرم‌افزار برای برنامه‌ریزی انواع پروژه‌ها، برنامه‌ریزی مالی، مدیریت منابع انسانی، تدوین یک تقویم محتوایی و هر نوع برنامه‌ریزی دیگری که نیاز به سنجش فاصله بین دو تاریخ دارد، استفاده کرد.
دوره آموزش محاسبه روزهای بین دو تاریخ در اکسل + کار با توابع (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مرضیه فروتن برجلو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش محاسبه روزهای بین دو تاریخ در اکسل + کار با توابع (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی