اطلاعات دوره
مبانی آنالیز ریاضی
مسیر آموزشی

مبانی آنالیز ریاضی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این درس اولین درس در زمینه آنالیز ریاضی برای دانش‌جویان رشته‌های «ریاضیات و کاربردها» و «علوم کامپیوتر» است. مرجع درس، کتاب «مبانی آنالیز ریاضی»، تألیف راسل گوردون و ترجمه ارشک حمیدی است که نشر علوم ریاضی ره آورد (وابسته به مؤسسه فرهنگی فاطمی) آن را در سال 1392 منتشر کرده است. برای آشنایی بیش‌تر با کتاب مذکور این‌جا را ببینید: fatemi.ir/Details.aspx?bookid=4698
دوره مبانی آنالیز ریاضی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط امید نقشینه ارجمند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مبانی آنالیز ریاضی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فرهاد

سلام.خدا خیرتون بده ک دوره های رایگان میذارید.مبانی آنالیز ریاضی عالیه.خیلی ممنونیم.امیدواریم که مکتب خونه همیشه رایگان بمونه.

صابر

واقعاً عالی است. کسانی که بخوان آنالیز ریاضی رو یاد بگیرن دوره های این استاد رو از دست ندن. بخصوص واسه دانشجویان رشته های ریاضی و آمار توصیه می کنم حتماً این دوره رو یک بار تا آخر برن.

کاربر مکتب‌خونه

مطالب بسیار عالی گفته شده فقط اگر بخش سری هارو هم استاد پوشش دادن برامون قرار بدید ممنونم

کاربر مکتب‌خونه

دوره آموزشی بسیار عالی هست، فقط بهضی مواقع صدای استاد از تصویرش جلو میاد،‌ در کل خوبه،‌ خسته نباشید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی