اطلاعات دوره
سیاه چاله
مسیر آموزشی

سیاه چاله

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این درس برای دانشجویان دکتری در زمینه فیزیک نظری انرژی های بالا به منظور آشنایی با فیزیک سیاه چاله ها طراحی شده است. پیشنیازهایی از نظریه ی میدان های کوانتومی در سطح کتاب (پسکین-شودر) و نسبیت عام در حد آشنایی با معادلات اینشتین و جواب شوارتزشیلد فرض شده است. به طور کلی این درس به دو قسمت تقسیم شده است. در قسمت نخست سیاه چاله ها به عنوان جواب های کلاسیک معادلات اینشتین مورد بررسی قرار گرفته و در قسمت دوم به جنبه های نیمه کلاسیک و کوانتومی سیاه چاله ها پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این درس به آدرس زیر مراجعه فرمایید. توضیح درس
دوره سیاه چاله دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 51 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد مهدی شیخ جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سیاه چاله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

کلاسی است که وقتی شما گوش می دهید ضعف اعصاب می گیرید . استاد با ماژیکی کم رنگ روی وایت برد می نویسد و شما نمی بینید چه می نویسد و از طرفی فیلمبردار انگار در عمرش یک بار هم دوربین به دست نگرفته. این کلاس صوتی هم ضبط شده بود با تصویری فرق چندانی نداشت.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی