اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
برش تصویر در پاورپوینت – فیلم آموزش گام‌به‌گام
مسیر آموزشی

برش تصویر در پاورپوینت – فیلم آموزش گام‌به‌گام

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برش تصویر در پاورپوینت یکی از قابلیت‌های مهم و کاربردی این نرم‌افزار است که برای بهبود ویرایش و نمایش تصاویر در ارائه‌ها به کار می‌رود. این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد تا قسمت‌های غیرضروری یا ناخواسته یک تصویر را حذف کرده و تنها بخش‌های مهم و مورد نیاز را نمایش دهند. این ویژگی به خصوص در مواقعی که نیاز به تمرکز بر جزئیات خاصی از یک تصویر وجود دارد، بسیار مفید واقع می‌شود. یادگیری برش تصویر، برای کسانی که به طور منظم ارائه‌های حرفه‌ای و آموزشی آماده می‌کنند، مانند اساتید، دانشجویان، مدیران و سخنرانان، این مهارت بسیار مفید است. توانایی برش دقیق تصاویر می‌تواند به بهبود کیفیت بصری و اثرگذاری ارائه‌ها کمک کند. به عنوان مثال، اساتید دانشگاه می‌توانند با استفاده از برش تصاویر، نکات کلیدی و مهمی را در اسلایدهای خود برجسته کنند و دانشجویان نیز می‌توانند پروژه‌های خود را با تصاویر متناسب و تمیزتر ارائه دهند.
دوره برش تصویر در پاورپوینت – فیلم آموزش گام‌به‌گام دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره برش تصویر در پاورپوینت – فیلم آموزش گام‌به‌گام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی