اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش یادگیری ماشین در Google Colab گوگل کولب + پیاده‌ سازی الگوریتم‌ها
مسیر آموزشی

آموزش یادگیری ماشین در Google Colab گوگل کولب + پیاده‌ سازی الگوریتم‌ها

980,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 980,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه حوزه یادگیری ماشین با توجه به کاربردهای بسیار زیادی که در علوم مختلف پیدا کرده است به عنوان یک تخصص فرا رشته‌ای مطرح است. بدان معنی که با توجه به کاربرد بسیار زیاد این علم، شاید در نگاه اول به نظر برسد که این علم یک شاخه از علم هوش مصنوعی است اما حقیقت آن است که این حوزه در بسیاری از رشته‌های دیگر همچون: برق، کامپیوتر، صنایع، مخابرات و حتی رشته‌هایی همچون: مهندسی شیمی، نفت، عمران، مدیریت و حسابداری و…کاربرد دارد. در این آموزش سعی داریم تا به صورت کاربردی مباحث یادگیری ماشین و نحوه پیاده‌سازی الگوریتم‌های این حوزه را در نرم‌افزار MATLAB آموزش دهیم.
دوره آموزش یادگیری ماشین در Google Colab گوگل کولب + پیاده‌ سازی الگوریتم‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نازیلا پورحاجی آقاینگجه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 980,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش یادگیری ماشین در Google Colab گوگل کولب + پیاده‌ سازی الگوریتم‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی