اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
تبدیل تصاویر به وکتور با Vector Magic Desktop Edition – فیلم آموزش رایگان
مسیر آموزشی

تبدیل تصاویر به وکتور با Vector Magic Desktop Edition – فیلم آموزش رایگان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تبدیل تصاویر به وکتور با نرم‌افزار Vector Magic Desktop Edition به معنای تبدیل تصاویر پیکسلی (رستر) به فرمت وکتوری است. تصاویر رستر شامل نقاط یا پیکسل‌هایی هستند که هر یک رنگ مشخصی دارند. این نوع تصاویر معمولا وقتی در ابعاد بزرگ‌تری دیده می‌شوند، کیفیتشان کاهش می‌یابد و لبه‌های تصاویر تار یا پیکسلی می‌شود. اما تصاویر وکتوری بر اساس فرمول‌های ریاضی ترسیم می‌شوند و به جای پیکسل‌ها از مسیرها، نقاط و منحنی‌ها برای نمایش تصاویر استفاده می‌کنند. این فرمول‌ها باعث می‌شوند که تصاویر وکتوری بدون افت کیفیت در هر اندازه‌ای بزرگ یا کوچک شوند. Vector Magic Desktop Edition یکی از نرم‌افزارهای قدرتمند برای تبدیل تصاویر رستر به وکتور است. این نرم‌افزار به صورت خودکار مرزها و لبه‌های تصویر را شناسایی کرده و آن‌ها را به مسیرهای وکتوری تبدیل می‌کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر پیچیده مانند لوگوها، طرح‌های گرافیکی یا عکس‌ها را به فرمت‌های وکتوری مانند SVG ،EPS یا PDF تبدیل کنند.
دوره تبدیل تصاویر به وکتور با Vector Magic Desktop Edition – فیلم آموزش رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تبدیل تصاویر به وکتور با Vector Magic Desktop Edition – فیلم آموزش رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی