اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت و تنظیمات سرصفحه یا هدر در اکسل – گام‌به‌گام (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ساخت و تنظیمات سرصفحه یا هدر در اکسل – گام‌به‌گام (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ساخت و تنظیمات سرصفحه یا هدر در اکسل یکی از قابلیت‌های کاربردی برای مدیریت و ارائه حرفه‌ای‌تر داده‌ها به شمار می‌رود. این ویژگی به کاربران این فرصت را می‌دهد تا اطلاعات مهمی نظیر نام سند، شماره صفحه یا تاریخ را به قسمت بالای هر صفحه اضافه کنند. استفاده از هدر، به ویژه در اسناد طولانی که در چندین صفحه چاپ یا مشاهده می‌شوند، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ چرا که با تنظیم هدر، اطلاعات ثابت به‌صورت خودکار در تمام صفحات نمایش داده شده و کاربر از درج دستی آن بی‌نیاز می‌شود.
دوره آموزش ساخت و تنظیمات سرصفحه یا هدر در اکسل – گام‌به‌گام (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت و تنظیمات سرصفحه یا هدر در اکسل – گام‌به‌گام (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی