اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نتورک پلاس +‎Network و اصول شبکه
مسیر آموزشی

آموزش نتورک پلاس +‎Network و اصول شبکه

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نتورک پلاس (+Network) یک گواهینامه حرفه‌ای است که برای تایید دانش و مهارت‌های لازم در حوزه‌ی شبکه‌های کامپیوتری، توسط شرکت CompTIA ارائه می‌شود. فناوری اطلاعات عرصه نوینی را به منظور پیشرفت افراد و جوامع در دنیای امروز به روی همگان گشوده است. بدون شک از دانش شبکه می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین این تخصص‌ها نام برد. این فرادرس به عنوان پیش‌نیاز کلیه دوره‌های تخصصی شبکه به شما کمک خواهد کرد تا به عنوان تکنیسین شبکه، جهت ورود به بازارکار و نیز دوره‌های تخصصی‌تر شبکه از جمله دوره‌های مایکروسافت، سیسکو، لینوکس و امنیت شبکه آماده شوید.
دوره آموزش نتورک پلاس +‎Network و اصول شبکه دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط عباس ولی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نتورک پلاس +‎Network و اصول شبکه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی