اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حذف نوشته از روی عکس در فتوشاپ + تکنیک‌های حرفه‌ای (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش حذف نوشته از روی عکس در فتوشاپ + تکنیک‌های حرفه‌ای (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

حذف نوشته و متن از روی عکس در نرم‌افزار فتوشاپ یکی از مهارت‌های اساسی و مهم در ویرایش تصاویر است که کاربردهای گسترده‌ای دارد. این تکنیک برای بهبود کیفیت تصاویر، شخصی‌سازی آن‌ها، رعایت کپی‌رایت و آماده‌سازی عکس‌ها برای اهداف مختلفی مانند استفاده در کاتالوگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی بسیار مفید است. فتوشاپ به عنوان یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای ویرایش تصویر، ابزارهای متنوعی برای حذف نوشته و متن از روی عکس در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این آموزش، ابتدا نحوه استفاده از ابزار Quick Selection Tool برای انتخاب نوشته روی عکس را خواهید آموخت. سپس با استفاده از قابلیت Fill، نواحی انتخاب‌شده را ویرایش می‌‌کنیم تا نوشته‌ها به بهترین شکل از روی تصویر حذف شوند.
دوره آموزش حذف نوشته از روی عکس در فتوشاپ + تکنیک‌های حرفه‌ای (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرناز انصاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حذف نوشته از روی عکس در فتوشاپ + تکنیک‌های حرفه‌ای (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی