اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
پردازش سیگنالهای دیجیتال
مسیر آموزشی

پردازش سیگنالهای دیجیتال

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :39 نظر4.6
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:سعید مشهدی4.6
  • زمان:27 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

​این درس از مجموعه دروسی است که در ادامه درس سیگنال ارائه می گردد. در این درس دانشجویان با شیوه های بررسی سیگنال های دیجیتال آشنا شده و روش های جدید طراحی و استفاده از فیلترها را خواهند آموخت. ​این درس به دانشجو دید به نسبت خوبی در مورد کارهای عملی در حوزه پردازش سیگنال می دهد. ***جلسه‌ی 4 ناقص است***
دوره پردازش سیگنالهای دیجیتال دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سعید مشهدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پردازش سیگنالهای دیجیتال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

صدا خیلی کمه و واقعا کمی گوش دادنش زجر آوره. همین دوره تو MIT OCW با این که مال قبل از سال 2000 هست ولی فوق العادس حتما پیشنهاد میکنم. هنوز اولشم اما نسبت به mit مطالب خیلی بیشتری رو پوشش داده و از جلسه سه چهار به بعد خیلی عملی و عالی میشه. واقعا ممنون. فقط نفهمیدم کتاب مرجع شان چی هست؟

کاربر مکتب‌خونه

فوق العاده بود. خدا خیر بده دکتر مشهدی و عوامل تهیه فیلم

حمیدرضا

بسیار عالی. خدا خیرت بده استاد

امیرعلی

تدریس فوق العاده عالی بود. فقط فیلم برداری در جلسات آخر کمی تخته ناواضح بود.

پیام

واقعا عالی تدریس کردن ممنون از همه کسانی توی سایت مکتب خونه زحمت میکشند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی