اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ChatGPT API – مهندسی Prompt – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ChatGPT API – مهندسی Prompt – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

API یا رابط برنامه‌نویسی کاربردی (Application Programming Interface) مجموعه‌ای از قواعد و پروتکل‌ها است که امکان ارتباط بین نرم‌افزارها را فراهم می‌کند. با استفاده از APIها، توسعه‌دهندگان می‌توانند بدون نیاز به درک کامل زیرساخت یک برنامه، از قابلیت‌های آن استفاده کنند. ChatGPT نوعی مدل زبان هوش مصنوعی است که توسط شرکت OpenAI توسعه یافته است. این مدل بر اساس معماری GPT-4 (Generative Pre-trained Transformer) طراحی شده و به ورودی‌های متنی در قالب متون طبیعی و منطقی پاسخ می‌دهد. آموزش ChatGPT API و مهندسی Prompt به دلیل اهمیت بالای هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی در دنیای امروز بسیار ضروری است. با یادگیری این مهارت‌ها، می‌توان از قابلیت‌های پیشرفته ChatGPT برای ایجاد چت‌بات‌ها، تولید محتوا و تحلیل داده‌ها بهره‌برداری کرد. این آموزش یک دوره جامع و کاربردی است که به صورت گام‌به‌گام و با جزئیات دقیق تدریس می‌شود. ابتدا با اصول اولیه API و نحوه اتصال به ChatGPT آشنا می‌شوید. سپس، مباحث مهندسی Prompt شامل طراحی پرسش‌ها و دستورات بهینه برای دریافت پاسخ‌های دقیق‌تر مورد بررسی قرار می‌گیرد. در ادامه، مثال‌های عملی و پروژه‌های کاربردی برای پیاده‌سازی ChatGPT در پروژه‌های واقعی ارائه می‌شود. این دوره دارای تمرین‌های عملی، نمونه کدها و پروژه‌های کوچک است تا دانشجویان بتوانند مهارت‌های خود را تقویت کرده و به طور عملی از آن‌ها در پروژه‌های خود استفاده کنند.
دوره آموزش ChatGPT API – مهندسی Prompt – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ChatGPT API – مهندسی Prompt – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی