اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ideCAD Structural (ایده کد استراکچرال) - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ideCAD Structural (ایده کد استراکچرال) - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

بعضی مواقع یک نرم افزار در یک منطقه جغرافیایی خاص، سریع تر محبوبیت خود را کسب می کند. به عنوان مثال نرم افزار ideCAD در کشور ترکیه کاربران زیادی را به خود اختصاص داده و جزو پرکاربردترین نرم افزار حوزه عمران در بخش تحلیل و طراحی سازه ها محسوب می شود. در گذشته مهندسین برای تحلیل و طراحی، از نرم افزارهای مختلفی استفاده می کردند. مثلا از اتوکد برای کشیدن نقشه، از Etabs و SAP2000 برای تحلیل و طراحی استفاده می کردند. ideCAD در راستای ساده کردن کار مهندسین تمام این کارها را یکجا انجام می دهد.  
دوره آموزش ideCAD Structural (ایده کد استراکچرال) - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ideCAD Structural (ایده کد استراکچرال) - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی