اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی کانه آرایی - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مبانی کانه آرایی - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در این آموزش، سعی بر این شده است که با ارائه اطلاعات کامل از چندین منبع معتبر داخلی و خارجی، ارائه تصاویر واقعی و توضیحات به زبان ساده، موضوعاتی ارائه شود که دانشجویان بتوانند به راحتی مطالب کاربردی را لمس و به ذهن خود بسپارند. زیرا مهندسی معدن و به ویژه گرایش فرآوری مواد معدنی یک رشته کاربردی است، و تمامی دروس آن باید در راستای حل مشکلات صنعتی باشند. مطالب ارائه شده در این درس نه تنها به خودی خود برای دانشجو مفید خواهد بود بلکه در دروس دیگر مانند: خردایش مواد معدنی، جدایش فیزیکی، فلوتاسیون، اصول هیدرو متالورژی و کانه آرایی پیشرفته، بارها از موضوعات کانه آرایی سخن می گوییم. در کنکور ارشد مهندسی معدن درس مبانی کانه آرایی با ضریب چهار، به عنوان بالاترین ضریب، یکی از مهم ترین دروس محسوب می شود که در این آموزش تلاش شده است تمامی مطالب مفید برای کنکور را در اختیار دانشجو قرار دهد.  
دوره آموزش مبانی کانه آرایی - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی کانه آرایی - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی