اطلاعات دوره
آشنایی با ریاضیات
مسیر آموزشی

آشنایی با ریاضیات

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:کسری علیشاهی4.2
  • زمان:17 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این با اصول ریاضیات و تاریخچه ی ریاضی آشنا میشویم . در هر جلسه از درس, استاد به معرفی هر یک از قسمت های علم ریاضی می پردازد و مقدمه ای بیان می کند. این درس به دوستان علاقه مند به ریاضیات پیشنهاد می شود.
دوره آشنایی با ریاضیات دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط کسری علیشاهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آشنایی با ریاضیات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

این دوره عالی هست اگر این سری از کلاس ها همچنان در دانشاه برگزار میشه لطفا اونهارم قرار بدین.

صادق

من رشته ام ریاضی فیزیک بوده در دبیرستان و حالا بنا به دلایلی بعد از 20 سال دوباره خواستم ریاضی را یاد بگیرم کل 16 جلسه را دیدم و از این درس بسیار رضایت دارم به چند دلیل : اول اینکه هدف از این درس آشنایی با ریاضیات است و به همین دلیل می توان به عنوان مقدمه ای بر ریاضی دانست و بنابراین به عمق آن ورود نمی کندو نگاهی به قول مدیران هلیکوپتری دارد و با این دید باید وارد شد . دوم اینکه در بعضی جلسات و بویژه جلسه پانزدهم صحبت از تاریخچه ای از ریاضیات می دهد و این همان نکته ای است که در آموزش ریاضی غافل مانده و اینکه ریاضیات در طول چند هزار سال تکامل یافته و شما نباید از خویش انتظار داشته باشید که با وقت کم ریاضی را یاد بگیرید و بنابراین به شما اعتماد به نفس میدهد که ادامه بدهید و اگر در بعضی موارد بحث را نگرفته باشید احساس نگرانی کنید . سوم اینکه استاد کسری علیشاهی بسیار فروتنانه و خوش مشربانه درس را ارائه می دهند و در موارد بسیاری بیان می کنند که بر مبحث به علت اینکه رشته خودشون نیست تسلط ندارند و این برای یک استاد نشان از اوج فروتنی است . در پایان به دوستانی که تمایل دارند ریاضی را بخوانند اولا این جلسات را تماشا کنند .و نهایت اینکه از بچه های #مکتبخونه نیز کمال تشکر و خدا قوت دارم .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی