اطلاعات دوره
مدارهای منطقی با محمود تابنده
مسیر آموزشی

مدارهای منطقی با محمود تابنده

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر3.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محمود تابنده4.4
  • زمان:27 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این درس یکی از مهمترین دروس گرایش دیجیتال مهندسی برق و همین طور مهندسی کامپیوتر است. هدف از این درس آشنایی با اصول و تحلیل و طراحی مدار های منطقی دیجیتال ، طراحی سیستمی توسط مدارهای مجتمع قابل برنامه ریزی (PLD) و زبان توصیف سخت افزار است. منابع درس را میتوان کتاب های زیر معرفی کرد: ۱- مدارهاي منطقي و سخت‌افزار كامپيوتر ،تأليف محمود تابنده، محمد مكي ۲- Digital Logic Circuit Analysis and Design; Nelson, et. al. ۳- Fundamentals of Digital logic with VHDL Design; Brown et. al. ۴- Digital Design Princiles and Practices, Wakerly.
دوره مدارهای منطقی با محمود تابنده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمود تابنده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مدارهای منطقی با محمود تابنده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

برای کسانی که تازه این درس را شروع کردند بسیار مفید خواهد بود. با تشکر از استاد تابنده.

احمد

سه جلسه اول رو دیدم خیلی از مطالب گفته نشد بعضی از مطالب هم مثل ممیز شناور به صورت ناقص توضیح داده شده برای کسانی که می خوان مسلط بشوند این دوره رو پیشنهاد نمی کنم :)

کاربر مکتب‌خونه

واقعا عالی هست .

رضا

عالی . دوستانی که در سه درس اول مشکل پخش صدا دارن با تغییر دادن Stereo Mode به Mono در قسمت Audio برنامه VLS مشکل حل میشه .و صدا درست میشه .

کاربر مکتب‌خونه

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی