اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
کنترل اتوماتیک (کنترل خطی)
مسیر آموزشی

کنترل اتوماتیک (کنترل خطی)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :27 نظر4.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:آریا الستی4.7
  • زمان:24 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این درس به تجزیه، تحلیل و کنترل سیستم ها ی خطی تغییرناپذیر با زمان اختصاص دارد. در بخش اول درس، نحوه مدلسازی سیستم های مختلف مکانیکی، الکتریکی و الکترومکانیکی و رفتار دینامیکی آنها هم در حوزه زمان و هم درحوزه فرکانس مطالعه می شود. در بخش دوم، روش های مختلف کنترل این سیستم ها و رسیدن به مشخصات خروجی مطلوب مورد بررسی قرار می گیرد. متاسفانه جلسات پنجم و بیستم این درس ضبط نشده‌اند.
دوره کنترل اتوماتیک (کنترل خطی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط آریا الستی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کنترل اتوماتیک (کنترل خطی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مبین

دوره خیلی خوبی بود مدرس خیلی مسلط بودن فقط چند تا ضعف عمده داشت که لازمه بگم یک اینکه کیفیت فیلمبرداری مثل تدریس عالی نبود دو اینکه فایل های هر بخش نام گذاری نشده بود ه میشد خیلی خوب میشد ولی در کل دوره خوبی بود.

کاربر مکتب‌خونه

از جناب دکتر الستی عزیز بابت تدریس فوق‌العاده روان و گیرا و سایت مکتب‌خونه برای در دسترس قرار دادن این دوره عالی بسیار متشکرم

کاربر مکتب‌خونه

خداوکیلی باریکلا ادم خوبو باید بگه خوب بدو باید بگه بد این خوبه خیلیم خوبه

احسان

تسلط استاد بر مطالب عالي هستش و مطالب ارائه شده بسيار مفيد هستند تنها در برخي موارد كيفيت فيلم برداري مناسب نبوده كه با توجه به آموزش عالي استاد قابل چشم پوشي هستند

علی

استاد الستى عالى هستند عالى عالى عالى

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی