اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش وردپرس برای راه‌ اندازی سایت – تکمیلی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش وردپرس برای راه‌ اندازی سایت – تکمیلی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:شقایق حمیدی4.3
  • زمان:
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

وردپرس (WordPress) یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) متن‌باز و رایگان است که می‌توان با آن وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها را به سادگی ایجاد و مدیریت کرد، به همین دلیل به یکی از محبوب‌ترین ابزارها برای ایجاد سایت‌ها تبدیل شده است. وردپرس به عنوان محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا، بیش از 40 درصد از وب‌سایت‌های جهان را شامل می‌شود، بنابراین تسلط بر آن فرصت‌های شغلی فراوانی را ایجاد می‌کند. رابط کاربری ساده و امکان سفارشی‌سازی بالا از طریق افزونه‌ها و قالب‌ها، به کاربران امکان می‌دهد تا بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، وب‌سایت‌های حرفه‌ای ایجاد کنند. در این آموزش یاد می‌گیرید چگونه سایت‌های وبلاگی، شرکتی تا انواع فروشگاه‌های آنلاین را راه‌اندازی کنید. راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی به صورت کامل و ساخت انواع فروشگاه‌های آنلاین فروش محصول فیزیکی و مجازی را آموزش خواهید دید. وب‌سایت خبری و شخصی خود را می‌توانید بسازید.
دوره آموزش وردپرس برای راه‌ اندازی سایت – تکمیلی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط شقایق حمیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش وردپرس برای راه‌ اندازی سایت – تکمیلی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی