اطلاعات دوره
دینامیک با آرش بهرامی
مسیر آموزشی

دینامیک با آرش بهرامی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:20 نظر4.3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:آرش بهرامی4.7
  • زمان:44 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس دینامیک از بنیادی ترین دروس رشته مهندسی مکانیک است که کاربردهای وسیع در اغلب رشته های مهندسی دارد. این درس که به شکل عمومی به موضوع حرکت می پردازد از دوبخش دینامیک ذرات و دینامیک اجسام صلب تشکیل شده است. در هر یک از دو بخش، سینماتیک که مشتمل بر مطالعه هندسه حرکت است و سینتیک که به بررسی رابطه پارامترهای هندسی حرکت با نیروها و گشتاورهای به وجود آورنده حرکت می پردازد، به تفصیل مورد مطالعه قرار می گیرد. در این درس دانشجویان با مفاهیمی چون سرعت، شتاب، نیرو، گشتاور، انرژی جنبشی، انرژی پتانسیل، اندازه حرکت خطی و زوایه ای، ضربه خطی و زاویه ای، سرعت و شتاب نسبی، سرعت و شتاب زاویه ای، مرکز آنی دوران و ممان اینرسی جرمی آشنا می شوند و از این مفاهیم جهت تحلیل حرکت ذرات و اجسام صلب یاری می گیرند.
دوره دینامیک با آرش بهرامی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 44 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط آرش بهرامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دینامیک با آرش بهرامی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی رضا

کمال تشکر را از استاد عزیز و عوامل مکتب خونه دارم خیلی دوره مفیدی هست به همه عزیزان پیشنهاد میکنم اگر در کنار دیدن ویدئو ها مسئله حل کنید بدون شک نمره بالایی میگیرید با آرزوی موفقیت 10/10

سیدمحمدمهدی

سلام وقت بخیر واقعا تدریس دکتر بهرامی عالی هست و مفاهیم دینامیک رو به طور کامل انتقال میده، از طرفی مسائل رو به راحتی حل میکنه،ایشون به معنای واقعی کلمه با سواد هستند و علم بالایی دارن،به نظرم هر دانشجویی باید این دوره رو کامل و چندین بار ببینه. از مکتب خونه و دکتر بهرامی عزیز به خاطر این مجموعه کمال تشکر رو دارم. خدا خیرتون بده.

کاربر مکتب‌خونه

سلام ممنون از سایت مکتب خونه و تشکر می کنم از استاد بهرامی همه چیز خوبه غیر کیفیت فیلم و فیلم برداری با تشکر

کاربر مکتب‌خونه

استاد خیلی خوب تدریس میکنه، ولی خیلی کیفیت فیلم برداری ضعیفه. 80% صفحه در و دیواره، 20% تابلو!!! خیلی قسمتها اصلا معلوم نیست استاد چی داره مینویسه!

کاربر مکتب‌خونه

واقعا عالی بود ممنون از استاد بهرامی و وب سایت خوب مکتب خونه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی