اطلاعات دوره
الکترونیک ۲ با ایمان قطبی
مسیر آموزشی

الکترونیک ۲ با ایمان قطبی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر3.1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:ایمان قطبی3.8
  • زمان:32 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

الکترونیک ۲ از دروس اصلی مهندسی برق و تکمیل کننده مباحث درس الکترونیک ۱ است. این درس با بررسی پایه ای تقویت کننده های یک و چند طبقه، پاسخ فرکانسی، تقویت کننده تفاضلی، فیدبک، تقویت کننده توان و آپ - امپ به شناخت دانشجو از آنالیز و طراحی مدارات آنالوگ عمق می بخشد.
دوره الکترونیک ۲ با ایمان قطبی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط ایمان قطبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره الکترونیک ۲ با ایمان قطبی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

حیف که بحث جلسه 80 را ناتمام گذاشته.

ناصر اصغری

از تمام دوستان و عزیزانی که زحمت ضبط برنامه ها را می کشند سپاسگزاری می کنم و این به عدالت آموزشی کمک می کند لطفا در مورد کلاس های آزمایشگاهی هم این کار را انجام دهید اگر چه خالی از مشکل نیست. اجر شما با خداوندگار عالم.

کاربر مکتب‌خونه

درود بر شما.سپاسگزار

کاربر مکتب‌خونه

سلام دست شما درد نکنه ممنون بسیار عالی درس میدید. ولی من نمیدونم چرا نا خود آگاه یاد امینم می افتم وقتی درس میدید.

فرید

با سلام و احترام از اینکه این بستر را محیا نموده اید بسیار ممنون و سپاس گزارم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی