اطلاعات دوره
آنالیز ریاضی ۲
مسیر آموزشی

آنالیز ریاضی ۲

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

عکاسی از گذشته تا امروز یکی از جذاب‌ترین هنرهای موجود بوده است. جذابیت عکاسی از آنجاست که اگر چند عکاس در یک صحنه واحد باشند، هرکدام زاویه دید و روایت خود را از آن صحنه دارند و در نهایت به تعداد آن‌ها، عکس‌های متفاوت خواهیم داشت. همچنین در سال‌های اخیر استفاده از این هنر هم به جهت کسب درآمد و هم به جهت علاقه به آن، رواج زیادی داشته است. این تخصص برای تمام کسانی که علاقه‌مند به عکاسی هستند، مناسب است. در ابتدا این تخصص دوره عکاسی مقدماتی قرار دارد که در آن با مباحث مختلف تئوری و عملی این حوزه آشنا می‌شوید، در این دوره همه آنچه را که باید در رابطه‌با هنر زیبای عکاسی دیجیتال بدانید را به شما آموزش می‌دهد. مثلاً شما درباره تاریخچه پیدایش هنر عکاسی و انواع دوربین‌های عکاسی آشنا می‌شوید، قطعات دوربین دیجیتال و نحوه عملکرد آن را می‌آموزید، با هارمونی رنگ‌ها و تأثیرشان، فیلترهای عکاسی، کادربندی، ضرورت رعایت اصول نورپردازی و بسیاری آموزش‌های تخصصی دیگر آشنا می‌شوید.
دوره آنالیز ریاضی ۲ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سیاوش شهشهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آنالیز ریاضی ۲ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی