اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مثلث شایستگی مدیران پروژه بر اساس ویرایش هفتم استاندارد PMBOK – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مثلث شایستگی مدیران پروژه بر اساس ویرایش هفتم استاندارد PMBOK – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

صنعت مدیریت پروژه، امروزه به دنبال راه کارهای جدید برای کاهش زمان اجرای پروژه، کاهش هزینه‌های پروژه، بهبود کیفیت و عملکرد تجاری و غلبه بر ادعاها و اختلافات لاینحل برای رقابت در بازارهای ملی و بین‌المللی است. این صنعت در این مسیر با مشکلات متعددی از جمله عدم همکاری، عدم ارزش آفرینی و ارتباطات ناکارآمد بین ذی‌نفعان پروژه، گرفتار است. تغییرات شگرف و گسترده در مدیریت پروژه‌ها و ایجاد نیازمندی‌های جدید در جهت بهره‌برداری از آن‌ها در سالیان قبل، می‌طلبد که مدیران پروژه متناسب با این نیازها و به صورت هدفمند به سمت مدیریت پروژه مدرن حرکت کنند. این آموزش، یک آموزش کاربردی برای تمامی افراد درگیر در پروژه‌های مختلف است که با اتکا به چندین سال تجربه علمی و عملی در حوزه مدیریت پروژه، برای علاقه‌مندان این حوزه تهیه شده است. بر این اساس، ابتدا به بررسی دانش تخصصی مدیریت پروژه و حوزه‌های دانشی مختلف آن خواهیم پرداخت. در گام بعدی، در مورد مهارت‌های انسانی یا مهارت‌های نرم مورد نیاز مدیران پروژه بحث می‌کنیم و در نهایت، به اجزای مختلف مقوله هوش و فراست تجاری مورد نیاز مدیران پروژه می‌پردازیم. در پایان این آموزش مخاطبان محترم ضمن آشنایی با مثلث شایستگی مدیران پروژه، قادر خواهند بود به صورت عملی نسبت به پیاده‌سازی ابزارها و تکنیک‌های مربوط به آن اقدام کنند.
دوره آموزش مثلث شایستگی مدیران پروژه بر اساس ویرایش هفتم استاندارد PMBOK – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مثلث شایستگی مدیران پروژه بر اساس ویرایش هفتم استاندارد PMBOK – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی