اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول طراحی سیستم لوله‌ کشی فاضلاب در اتوکد – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش اصول طراحی سیستم لوله‌ کشی فاضلاب در اتوکد – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

یادگیری اصولی طراحی سیستم لوله‌کشی فاضلاب یک اصل مهم است. در واقع شما فرض کنید که یک ساختمان بسیار لوکس در منطقه‌ای از شهر طراحی شده است که قیمت هر متر مربع آن نیز بسیار بالا است، حال اگر سیستم فاضلاب به درستی طراحی و اجرا نشود و قابلیت جمع‌آوری و انتقال فاضلاب به صورت صحیح به محیط بیرونی ساختمان وجود نداشته باشد و به نوعی پس زدن بو به داخل هر واحد داشته باشد، این یک مشکل اساسی برای آن ساختمان خواهد بود که می‌تواند از ارزش آن ملک کم کند؛ این یک مثالی از اهمیت یادگیری طراحی اصولی سیستم فاضلاب ساختمان بود. همچنین در بحث آزمون نظام مهندسی از سوالات رایج می‌توان به بخش سیستم فاضلاب ساختمان اشاره کرد.
دوره آموزش اصول طراحی سیستم لوله‌ کشی فاضلاب در اتوکد – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول طراحی سیستم لوله‌ کشی فاضلاب در اتوکد – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی