اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روانپزشکی در مامایی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش روانپزشکی در مامایی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

مباحث روانپزشکی یکی از ملزومات مهارتی همه ارائه‌دهندگان خدمات سلامت است. امید است دانش آموختگان و درمان‌گران حوزه مشاوره و مامایی از این مطالب بهره علمی و مهارتی لازم را در جهت ارتقای سلامت جنسی و باروری کسب نمایند. این واحد درسی پیش نیاز درس اختلالات جنسی است و دانشجو با یادگیری اصول اولیه و کلی روانپزشکی طرز صحیح مصاحبه و گرفتن شرح حال در این واحد درسی، به تسلط علمی لازم جهت درمان در مطب یا کلینیک خواهد رسید. در این آموزش به صورت جزئی، طبقه‌بندی اختلالات روانپزشکی، تولیدمثل، سیکل پاسخ جنسی، رفتارها و تمایلات جنسی انسان، فاکتورهای موثر در پاسخ جنسی، کژکاری‌های جنسی و ... بررسی می‌شود. رول پلی (بازی نقش) در این واحد درسی جایگاه ویژه‌ای در تدریس دارد. در این شیوه استاد ابتدا با فهماندن مطالب درسی، چالشی در ذهن دانشجو ایجاد می‌کند؛ سپس با عنوان مشکلات روانی فرضی، دانشجویان را در مقام درمانگر یا مراجع قرار می‌دهد و دانشجویان با این کار به صورت عملی کار در مطب را نیز آموزش می‌بیند. در این فرادرس سبک تدریس مفاهیم به این صورت خواهد بود.
دوره آموزش روانپزشکی در مامایی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانپزشکی در مامایی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی