اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کنترل پروژه در صنعت تابلو برق و تابلوسازی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش کنترل پروژه در صنعت تابلو برق و تابلوسازی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در صنعت تابلو برق هر سفارش از سمت مشتری، به عنوان یک پروژه است. برای برنامه‌ریزی و کنترل هر سفارش (پروژه)، از نرم‌افزار MSP استفاده می‌شود. در این نرم‌افزار ماهیت کار به صورت EPC (Engineering Procurement Construction) تعریف شده است و هر بخش به راحتی قابل گزارش‌گیری و کنترل است و می‌توان گزارش پیشرفت تهیه‌شده را به مشتری (کارفرما) داد تا از وضعیت ساخت تابلوهای خود مطلع شود. همچنین با استفاده از نرم‌افزار MSP کارفرما از زمان‌بندی تحویل پروژه نیز مطلع است. یکی از دغدغه‌های سازنده‌های تابلو برق صنعتی، کنترل و برنامه‌ریزی هر سفارش (پروژه) است. همچنین، پیرو درخواست کارفرما برای اطلاع از وضعیت و زمان تحویل پروژه خود، پیمانکار نیازمند تهیه گزارش پیشرفت از وضع موجود پروژه است. بنابراین، استفاده از نرم‌افزار MSP برای تهیه این گزارش و ارائه آن به مشتری یکی از ملزومات هر پروژه است. یکی دیگر از مزیت‌های برنامه‌ریزی با استفاده از نرم‌افزار MSP برای پیمانکار این است که می‌تواند زمان فعالیت‌های هر دپارتمان خود را تعیین و به آن‌ها ابلاغ کند که هر فعالیت در زمان مشخص خود صورت گیرد تا تحویل پروژه دچار تاخیر نشود. در این آموزش یاد می‌گیریم که چگونه هر سفارش را به عنوان یک پروژه در نظر بگیریم. ابتدا مختصری درباره انواع تابلو برق صنعتی و ماهیت EPC بودن آن و نحوه تهیه ساختار شکست کار صحبت می‌کنیم. سپس، یک پروژه را به صورت واقعی در نرم‌افزار MSP تعریف کرده و با نحوه تهیه گزارش پیشرفت آشنا می‌شویم. انواع فرمت‌های گزارش پیشرفت در قالب اکسل از کارفرماهای متفاوت را ارائه می‌کنیم و در پایان، نحوه برنامه‌ریزی دپارتمان‌های مختلف برای انجام مراحل مختلف پروژه را فرا خواهیم گرفت.
دوره آموزش کنترل پروژه در صنعت تابلو برق و تابلوسازی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل پروژه در صنعت تابلو برق و تابلوسازی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی