اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش همبندی الکتریکی در ساختمان – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش همبندی الکتریکی در ساختمان – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

هدف اصلی از ایجاد همبندی در ساختمان‌های مسکونی و یا پلنت صنعتی، جلوگیری از به خطر افتادن جان پرسنل و ساکنین است. به همین دلیل نیاز است تا همبندی کاملا دقیق، مهندسی‌شده و با توجه به استانداردها و دستورالعمل‌های مربوطه انجام شود. این موضوع به اندازه‌ای اهمیت دارد که در مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان به عنوان یکی از ضرورت‌های ایمنی ساختمان‌سازی معرفی شده است. با توجه به این مطالب و در نظر گرفتن این موضوع که متاسفانه همبندی معمولا به صورت تجربی انجام می‌شود، ضروری است تا مهندسین، برای جلوگیری از پیش‌آمد مشکلات احتمالی، مبحث همبندی را به صورت مفهومی و مهندسی یاد بگیرند. در این آموزش، ابتدا مفاهیم بنیادی همبندی الکتریکی و سپس با توجه به استانداردها و دستورالعمل‌های مربوطه، نحوه طراحی همبندی الکتریکی را خواهیم آموخت. با توجه به اینکه برای ایجاد همبندی الکتریکی به هادی الکتریکی نیاز خواهیم داشت، در این آموزش، با نحوه سایزینگ و انتخاب هادی مناسب برای همبندی مطابق با استاندارد آشنا می‌شویم. در بخش آخر آموزش نیز، به مباحث مربوط به نظارت بر همبندی الکتریکی خواهیم پرداخت تا مهندسینی که در حوزه نظام مهندسی برق فعالیت دارند، از این نکات در جهت نظارت و طراحی همبندی الکتریکی استفاده کنند.
دوره آموزش همبندی الکتریکی در ساختمان – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا پیرجمادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش همبندی الکتریکی در ساختمان – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی