اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی با کتابخانه PySide6 در پایتون – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی با کتابخانه PySide6 در پایتون – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در این آموزش که به صورت پروژه‌محور ارائه شده است، ابتدا ابزارها و کتابخانه‌های مورد نیاز را نصب می‌کنیم و با مفاهیم اولیه PySide6 آشنا خواهیم شد. سپس با ارائه مثال‌های متنوع، مفاهیم ویجت، سیگنال و اسلات در PySide6 را آموزش می‌دهیم. پس از آن به سراغ ساخت یک مرورگر وب خواهیم رفت. معمولا ما برای دیدن صفحات وب از مرورگرهای متداولی مانند Google Chrome ،Firefox یا Opera استفاده می‌کنیم. بهتر است بدانیم که با استفاده از PySide6 می‌توانیم در مدت زمان کوتاهی مرورگر خودمان را بسازیم و از آن استفاده کنیم. همچنین به صورت گام‌به‌گام پروژه ساخت یک دانلودکننده اینترنتی را آموزش خواهیم داد. پس از آن به سراغ مباحث پیشرفته‌تر مانند کار با پنجره‌های متعدد، سفارشی‌سازی ظاهر رابط کاربری، استفاده از گرافیک و انیمیشن و پایگاه داده خواهیم رفت. در نهایت یک پروژه در زمینه پایگاه داده انجام می‌دهیم. انجام چنین پروژه‌هایی به شما کمک می‌کند تا با اعتمادبه‌نفس برای انجام پروژه‌های مختلف در بازار کار اقدام کنید.
دوره آموزش برنامه نویسی با کتابخانه PySide6 در پایتون – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی با کتابخانه PySide6 در پایتون – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی