اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه‌ محور وردپرس – ساخت افزونه نمایش لحظه ‌ای نرخ ارز با RESTful API – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه‌ محور وردپرس – ساخت افزونه نمایش لحظه ‌ای نرخ ارز با RESTful API – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

RESTful API یکی از روش‌های برنامه‌نویسی است که برای طراحی و توسعه سرویس‌های وب استفاده می‌شود. REST یا Representational State Transfer اصطلاحی است که برای توصیف معماری وب‌سرویس به کار می‌رود. با توجه به اینکه امروزه، بازار معاملات ارزی به سرعت در حال تغییر و رشد است، برای افراد و سازمان‌ها که در معاملات بین‌المللی شرکت دارند، داشتن دسترسی به اطلاعات نرخ ارز به صورت لحظه‌ای ضروری است. افزونه نمایش لحظه‌ای نرخ ارز با استفاده از RESTful API در وردپرس به صورت خودکار نرخ ارز را در وب‌سایت‌ها نمایش می‌دهد. این امکان به وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که با معاملات بین‌المللی سر و کار دارند، امکان می‌دهد تا به کاربران خود خدمات بهتری ارائه دهند و از آن‌ها بهترین تجربه را بهره‌مند کنند. در این آموزش، ابتدا از یک API موجود فارسی برای دریافت لحظه‌ای قیمت‌ها استفاده می‌کنیم و سپس با استفاده از زبان php و جاوااسکریپت، به ساخت افزونه اختصاصی خودمان خواهیم پرداخت. در کدنویسی‌ها از هوش مصنوعی کمک می‌گیریم، بنابراین تنها نیاز به آشنایی بسیار اولیه با زبان php و js است.
دوره آموزش پروژه‌ محور وردپرس – ساخت افزونه نمایش لحظه ‌ای نرخ ارز با RESTful API – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه‌ محور وردپرس – ساخت افزونه نمایش لحظه ‌ای نرخ ارز با RESTful API – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی