اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی به کودکان و دانش آموزان
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی به کودکان و دانش آموزان

87,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 87,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش اسکرچ، کودکان و دانش آموزان وارد دنیا برنامه نویسی می شوند و در طول آموزش با ساخت انیمیشن و بازی، مهارت برنامه نویسی و الگوریتم را افزایش می دهند با توجه به پیش روی سریع در دنیا اینترنت و IT در چند سال گذشته ضرورت یادگیری برنامه نویسی از کودکی احساس شده است و چندین ابزار برای آموزش و برنامه نویسی به کودکان ساخته شده است. در این دوره ما ورژن 3 اسکرچ را که در سال 2020 منتشر شده است را آموزش می دهیم تا یکی از بهترین ابزار های برنامه نویسی را به کودکان و نوجوانان آموزش دهیم. اسکرچ توسط دانشگاه mit ساخته شده است تا دانش آموزان و کودکان از سن کم با برنامه نوسی آشنا شوند و الگوریتم را درک کنند و بتوانند در محیطی شاد به ساخت انیمیشن و بازی بپردازند.
دوره آموزش برنامه نویسی به کودکان و دانش آموزان دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط یاسین بختیار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 87,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی به کودکان و دانش آموزان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

rozita

با تشکر

علیرضا احمدی

عالی من که راضیم قیمت 10000تومان بود عالی علی..........بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی