اطلاعات دوره
پکیج آموزش restful api در لاراول - پیشرفته
مسیر آموزشی

پکیج آموزش restful api در لاراول - پیشرفته

80,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 80,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی، در لاراول 8 یک API را با معماری restful از صفر تا 100 طراحی و پیاده سازی خواهیم کرد. استفاده از وب سرویس در وب سایت های مدرن و در اپلیکیشن ها بسیار پرکاربرد شده است، به طور مثال برای استفاده از react در سایت نیاز است که بک اند به صورت web service باشد و اطلاعات را با api به سمت کلایت و react بفرستد، همچنین تمام اپلیکشن ها با استفاده از api دیتا خورد را از سرور دریافت می کنند حال روش اصولی پیاده سازی وب سرویس استفاده از restful api است. در این دوره آموزش در دل پیاده سازی restful api قواعد و اصول restful را کاربردی آموزش می بینید. پکیج آموزش restful api در لاراول شامل مباحث زیر است:
دوره پکیج آموزش restful api در لاراول - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی صیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آموزش restful api در لاراول - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آناهیتا احمدی

کلا مدرس سطحش خوبه

مهدی رضایی

بسیار لذت بردم از این اموزش .بدون اضافه گویی و در زمان های بسیار مناسب و کوتاه جلسات برگزار میشه که این باعث بازدهی بسیار بالا میشه ممنونم از شما

mahdi m

بسیار عالی

zahra

برای آشنایی کلی با موضوع خوب بود. نکات مفیدی دستگیرم شد. منتظر آموزش های عمیقتر از این مدرس عالی هستم. مثل همیشه فن بیان عالی.

sa ber

خیلی ممنون از استاد گرامی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی