اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین - بخش دوم - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین - بخش دوم - مقدماتی

19,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 19,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش دوم دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین، به آموزش برنامه نویسی اندروید و مبانی و مفاهیم اولیه این زبان برنامه نویسی بصورت مقدماتی خواهیم پرداخت. با فصل دوم آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین در خدمت شما هستیم. در فصل اول به آموزش کاتلین که پیش نیاز آغاز برنامه نویسی اندروید محسوب می شود پرداختیم. و در فصل دوم این آمادگی را داریم که قدم به دنیای جذاب برنامه نویسی اندروید بگذاریم. ولی اول بهتره با سیستم عامل اندروید آشنا شویم. اندروید این روز ها محبوب ترین سیستم عامل در سراسر جهان محسوب می شود. همچنین اندروید پشتیبانی همچون گوگل دارد که همگی با آن آشنایی داریم. همین امر باعث شده که قدرت این سیستم عامل چندین برابر شود و رقابت با آن برای دیگر سیستم عامل ها مشکل شود. همه این موارد باعث می شود بازار بسیار خوبی برای برنامه نویس های اندروید پدید آید. در کشور ما هم درصد زیادی از مردم از اندروید استفاده می کنند. 
دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین - بخش دوم - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا شجاعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین - بخش دوم - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

hosein oftadeh

کیفیت آموزش در حد متوسط و محتوا نسبتا خوب است. با سپاس و آرزوی موفقیت

هستی تیموری

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی