اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
پکیج آموزش ابزار نویسی مخصوص هکرهای کلاه خاکستری
مسیر آموزشی

پکیج آموزش ابزار نویسی مخصوص هکرهای کلاه خاکستری

306,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 306,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ابزار نویسی مخصوص هکرها کلاه خاکستری قصد داریم در 30 ساعت از سطح مقدماتی تا پیشرفته به آموزش پایتون، هک و امنیت و ابزاری نویسی با پایتون بپردازیم. معمولاً وقتی صحبت به یادگیری یک زبان برای شروع یادگیری هک و امنیت می شود، زبان پایتون اولین پیشنهاد است. چرا پایتون؟ قطعا زبان پایتون هم مثل هر زبانی دارای نقاط ضعف و قدرت هایی است که باعث می شود موافقان و مخالفان خود را داشته باشد. اما قطعا همه یادگیری پایتون را به عنوان یک زبان ساده و سریع توصیه می کنند به خصوص به افرادی که تازه قصد ورود به دنیای هک و امنیت را دارند و تجربه و مهارت زیادی ندارند و نیاز به یک زبان ساده و قدرتمند دارند که بتوانند ایده های خود را ساده تر و سریع تر پیاده کنند که پایتون می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. تقریبا با پایتون می توان در هر پلتفرمی کد زد و اپلیکیشن خاص آن پلتفرم را با پایتون ساخت. پایتون با داشتن کلی ماژول آماده هک و امنیت به افراد تازه کار و حتی حرفه ای این کمک را می کند که با چند خط کوتاه یک برنامه خوب و کارآمد در زمینه های مختلف هک و امنیت را بنویسید.
دوره پکیج آموزش ابزار نویسی مخصوص هکرهای کلاه خاکستری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی حسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 306,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آموزش ابزار نویسی مخصوص هکرهای کلاه خاکستری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رضا طاهری

بدون متن

Ali Allahyar

خوب بود

عرفان محمدی

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی