اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با کهن‌ الگوهای شخصیت در داستان‌ نویسی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با کهن‌ الگوهای شخصیت در داستان‌ نویسی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

کهن‌الگوها نویسنده را وادار می‌کنند که شخصیت‌هایشان را مورد کندوکاو عمیق‌تری قرار دهند تا آن‌ها را نه‌ فقط به‌ عنوان «شخصیت شماره یک» یا مثلا «کتابدار»، بلکه به‌ عنوان نوعی انسان ببیند که به شیوه‌های خاص، به کشمکش جاری در داستان واکنش نشان می‌دهند. نویسندگان اغلب دست به خلق شخصیت‌هایی می‌زنند که رفتارشان کاملا مشابه خود نویسنده است. کهن‌الگوها به شما کمک می‌کنند تا از این مساله اجتناب کنید.
دوره آموزش آشنایی با کهن‌ الگوهای شخصیت در داستان‌ نویسی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط احمدرضا سلیمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با کهن‌ الگوهای شخصیت در داستان‌ نویسی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی