اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با منابع حقوق بین الملل – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با منابع حقوق بین الملل – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

حقوق بین‌الملل شاخه‌ای از علم حقوق است که به بررسی و تنظیم روابط بین دولت‌ها و نهادهای بین‌المللی می‌پردازد. این حوزه، شامل قوانین، مقررات، معاهدات و رویه‌های قضایی است که به منظور حل‌وفصل اختلافات بین‌المللی، حفظ صلح و امنیت جهانی، حمایت از حقوق بشر، و تنظیم روابط تجاری و اقتصادی بین‌المللی تدوین شده‌اند. یادگیری و آشنایی با منابع حقوق بین‌الملل، باعث درک کامل قوانین و مقررات بین‌المللی و تشخیص و نفسیر منابع قانونی خواهد شد. به طوری که بتوان از آن‌ها به درستی در حل مسائل حقوقی استفاده کرد. همچنین، آشنایی با منابع حقوق بین‌الملل ابزارها و روش‌های لازم برای انجام تحقیقات و مطالعات حقوقی پیشرفته را در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار می‌دهد. در نتیجه، با تسلط بر حقوق بین‌الملل، می‌توان در سازمان‌های بین‌المللی مشغول به کار شد، به تحلیل قراردادهای مختلف پرداخت و در حل اختلافات بین‌المللی نقش موثری داشت. در این آموزش، نمایی کلی از منابع حقوق بین‌الملل و نحوه استفاده از آن‌ها در تحقیقات حقوقی را یاد می‌گیریم. این فرادرس، شامل منابع قراردادی، منابع عرفی و عادت‌ها، تصمیمات دیوان‌ها و سایر منابع قانونی است.
دوره آموزش آشنایی با منابع حقوق بین الملل – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با منابع حقوق بین الملل – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی