اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
گپ و گفت با جادی با موضوع آیا اسمبلی زنده است؟
مسیر آموزشی

گپ و گفت با جادی با موضوع آیا اسمبلی زنده است؟

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو کوتاه جادی به این سوال کاربران که آیا اسمبلی زنده است؟ پاسخ می دهید و سپس به بررسی آن می پردازد. زبان اسمبلی یک زبان برنامه نویسی سطح پایین برای رایانه ها و دیگر دستگاه های برنامه پذیر است که دستورات آن به کد ماشین و به سخت افزار بسیار نزدیک هستند. سوالی که بسیاری از توسعه دهندگان دارند این است که آیا اسمبلی زنده است؟ و هنوز برنامه نویسی با آن انجام می شود؟ در این ویدیو جادی به این پرسش پاسخ خواهد داد. جادی در ابتدا به بررسی کلی در مورد اسمبلی می پردازد و سپس یک قطعه کد ساده را با زمان اسمبلی نوشته و آن را شرح می دهد.
دوره گپ و گفت با جادی با موضوع آیا اسمبلی زنده است؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره گپ و گفت با جادی با موضوع آیا اسمبلی زنده است؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی