اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مارکتینگ پلن Marketing Plan – بازاریابی استراتژیک بر اساس ارزش – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مارکتینگ پلن Marketing Plan – بازاریابی استراتژیک بر اساس ارزش – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

مارکتینگ پلن، یک سند استراتژیک است که توسط سازمان‌ها و کسب‌وکارها تهیه می‌شود تا طبق آن استراتژی‌ها و اقدامات مربوط به بازاریابی و تبلیغات خود را برنامه‌ریزی و مدیریت کنند. مارکتینگ پلن، شامل تعیین اهداف‌، تحلیل بازار، استراتژی‌های بازاریابی، بودجه‌بندی، زمان‌بندی و محک عملکرد است. با مارکتینگ پلن، کسب‌وکارها برنامه بازاریابی موثرتر و هدف‌گذاری دقیق‌تری خواهد داشت، کارآیی تیم بازاریابی را افزایش می‌یابد، ارتباط با مشتریان بهبود پیدا می‌کند و راهبردها با تغییرات بازار هماهنگ خواهند شد. در نتیجه کسب‌وکارها از منابع خود به بهترین شکل استفاده کرده و به بهبود عملکرد بازاریابی خود دست پیدا می‌کنند. این ابزار، اساسی برای مدیران بازاریابی و مدیران عامل در تمام صنایع و شرایط اقتصادی است و به تحقق اهداف بازاریابی و رشد کسب‌وکار کمک می‌کند. با تسلط بر تدوین مارکتینگ پلن، یاد می‌گیریم که چگونه هدفی بگذاریم که این هدف بر پایه مشتریان ما شکل بگیرد و بر اساس ارزشی که مشتریان جامعه ما می‌خواهند آن‌ها را بازاریابی کنیم تا فروش ما از بقیه بیشتر شود. در این آموزش، با مباحثی همچون برنامه بازاریابی، هدف‌گذاری بر پایه بخش‌بندی، ایجاد ارزش پیشنهادی برای مشتریان و شرکت، تحلیل موقعیت بازار، طراحی استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بازاریابی آشنا می‌شویم؛ مهارت‌ها و دانش لازم برای تدوین و اجرای یک مارکتینگ پلن موثر را کسب می‌کنیم
دوره آموزش مارکتینگ پلن Marketing Plan – بازاریابی استراتژیک بر اساس ارزش – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مارکتینگ پلن Marketing Plan – بازاریابی استراتژیک بر اساس ارزش – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی