اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نصب ReSharper در ویژوال استودیو
مسیر آموزشی

آموزش نصب ReSharper در ویژوال استودیو

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو آموزشی کوتاه قصد داریم خیلی سریع نحوه نصب پلاگین بسیار مفید و کاربردی ReSharper را بر روی ویژوال استودیو آموزش دهیم.  ReSharper قادر است 1700 کد اینسپکشن را برای زبان های C#, VB.NET, ASP.NET, JavaScript, TypeScript و سایر تکنولوژی قابل ساپورت در ویژوال استودیو اضافه کند. ReSharper قادر است کدنویسی در محیط دات نت را به شکلی بسیار سریع تر در اختیار شما قرار دهد تا برای انواع نیازهایتان، به دستیار سریع ویژوال استودیو برای تکمیل کدها دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار امکان آنالیز سریع کدهای C#, VB.NET, XAML, ASP.NET, ASP.NET MVC, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, XML را در خود جای داده است تا کیفیت کدنویسی خود را مورد سنجش قرار دهید. JetBrains ReSharper خطاهای کدنوسی شما را تشخیص و آنان را برای شما به نمایش می گذارد، اما این کار را ویژوال استودیو نیز برایتان انجام میداد، تفاوت مهم JetBrains ReSharper در تشخیص خطا، رفع سریع خطاها با پیشنهادهای مختلف است.
دوره آموزش نصب ReSharper در ویژوال استودیو دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احمد هادیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نصب ReSharper در ویژوال استودیو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی