اطلاعات دوره
آموزش کامل ساخت ربات تلگرام با دیتابیس - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش کامل ساخت ربات تلگرام با دیتابیس - پیشرفته

200,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 200,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره به صورت کامل آموزش ساخت ربات تلگرام با پایتون به همراه دیتابیس و آموزش اتصال ربات تلگرام به دیتابیس به شما داده می شود.   یکی از راه های کسب درامد در فضای مجازی طراحی ربات های تلگرام است. ربات های تلگرام انواع مختلفی دارند که شاید خیلی از افراد اطلاعی ندارند ! مثلا ربات های api  ربات هایی هستند که شما اون ها رو تو گروه های مختلف خیلی دیدیند ! و بیشتر مردم اون ها رو به خوبی میشناسند! ولی آیا ربات های دیگری هم هست؟ که قوی تر کار کنند؟ در دوره اول ما ربات های api  رو مورد بررسی قرار دادیم و در این دوره هم میخایم موارد پیشرفته در مورد اون ها رو مورد بررسی قرار بدیم در واقع اگر کسی دوره اول و این دوره رو ببینه و تمرین کنه مطمین باشه که هر بات api  ای رو میتونه طرحی کنه . 100 درصد و بدون شک لینک دوره اول : دوره اول این دوره فقط یک پیشنیاز داره که اونم دوره اول هست که لینکشو بالا قرار دادیم. مواردی که در این دوره مورد بررسی قرار میگرند: متد قدرت مند convhandler آموزش sqlite   و انواع query ها وصل کردن ربات به sqlite ساخت ربات دکمه کیبوردی ترکیب ربات دکمه کیبوردی با convhandler ترکیب ربات دکمه کیبوردی با convhandler  و sqlite  و ..... این دوره مثل بقیه دوره ها پشتیبانی داره و دوستان میتونن هم  از طریق سایت و هم از طریق gmail , به نشانی : [email protected] و هم ایدی تلگرام : @keyvanvafaee سوالاشونو بپرسن. بریم که کار خودمونو با قدرت شروع کنیم در ضمن کد ها و اسکریپت های نوشته شده در هر جلسه در اختیار شما قرار میگیرد.
دوره آموزش کامل ساخت ربات تلگرام با دیتابیس - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط كيوان وفايي مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 200,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل ساخت ربات تلگرام با دیتابیس - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Arian Omrani

بسیار دوره خوبیه ممنون از آقای وفایی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی