اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی برنامه نویسی موازی با کودا CUDA – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی برنامه نویسی موازی با کودا CUDA – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

با توجه به اهمیت روزافزون محاسبات سریع و دسترسی به کارت‌های گرافیکی، برنامه‌نویسی موازی در پردازش‌های گرافیکی مانند CUDA و OpenCL نقش بسیار مهمی دارد و برای افزایش سرعت محاسبات در کاربردهای مختلف از جمله مدل‌های یادگیری ماشین و پردازش تصویر به کار می‌رود. در این آموزش، با تمرکز بر روی جنبه‌های عملی و با استفاده از مثال‌های متنوع، سعی می‌کنیم تا مفاهیم اساسی و حیاتی در این حوزه را یاد بگیریم. این مثال‌ها مستقیما به منظور افزایش کارایی محاسبات مرتبط با شبکه‌های عمیق در سیستم عامل GNU/Linux ارائه شده‌اند. در گام اول، با مقدمات مربوط به نصب نرم‌افزار آشنا می‌شویم، در ادامه، به مفاهیم بنیادی برنامه‌نویسی موازی برای پردازنده‌های گرافیکی می‌پردازیم و در نهایت، با توجه به مسائل مختلف و تاثیر مفاهیم مطرح شده بر کارایی کدها، مثال‌های متنوعی را بررسی می‌کنیم.
دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی موازی با کودا CUDA – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی موازی با کودا CUDA – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی